vindarnavander

söndag

Publicerad 2014-10-19 10:09:00 i Allmänt

Nu är det länge sen jag skrev. Det har väl varit ganska bra. trött. får inte riktigt tiden eller kanske snarare orken att räcka till allt som jag har vilja till. Jag lyckas hålla en viss nivå på livet. huset är hyffsat städat, hundarna i hygglig kondition, det funkar på jobbet, köket är så gott som renoverat, läget är under kontroll hos hönsen osv. Har varit i London. Det jag inte klarar av är att laga mat, baka och handla för en god kosthållning. magen är lite bättre, börjat med laktosfritt. har ökat levaxin dosen, borde få hormonerna som gjort mig slö och sugen på godis hela tiden att komma i balans. äter inget för lederna. har funkat ganska bra. men i natt var det hemskt. det börjar kännas lite bättre. har haft ont i höger axel från och till ganska länge nu. senaste dagarna har det bara blivit värre och värre. i natt var det så där riktigt illa. dessutom hade jag ovanligt ont i vänsterhandled. kände mig helt förlamad. ont hela tiden och omöjligt att röra sig utan att det gjorde ännu ondare. annars är jag nöjd med gårdagen. har en lockande att göra lista för dagen. massor av saker jag vill få gjort. och det börjar bli dags. trotts den onda kroppen har jag sovit rekordlänge. men som sagt nu är det dags att starta upp dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela